Malleo TriStep ortoza za gležanj

Brži oporavak nakon ozljeda ligamenta gležnja



Prednosti vidljive na prvi pogled

Jednostavno rukovanje

Nakon savjetovanja s liječnikom, pojedini funkcionalni i stabilizacijski elementi ortoze mogu se ukloniti u nekoliko jednostavnih koraka za vrijeme bilo koje od tri faze. Time se postiže potpora koja je još više individualna i diferencirana za svaku fazu zacjeljivanja.

Ciljani trening

Posebno razvijeni program vježbanja Malleo Move pruža ciljanu potporu procesu zacjeljivanja ligamenta. Vježbe su osmišljene u skladu s tri faze zacjeljivanja. Možete ih bez poteškoća izvoditi kod kuće, ali samo nakon savjetovanja s liječnikom.

Imobilizacija (faza I)

Ortoza za gležanj Malleo TriStep imobilizira vaše stopalo za vrijeme faze akutne upale (od dana 0 do dana 4, maks. do dana 14). Ciljevi su ublažavanje boli i smanjenje otekline stopala. Za vrijeme ove faze morate podizati stopalo i hladiti ga ledom. Vaš liječnik će vam dati detaljne savjete. Za vrijeme ove faze nosite ortozu za gležanj Malleo TriStep sa stabilizacijskim remenom i potpornom sandalom. Tijekom dana ortozu možete nositi u ravnoj obući koja se može širom otvoriti.

Stabilizacija (faza II)

U fazi oblikovanja novog tkiva (od dana 4 do dana 28), ne morate nositi potpornu sandalu tijekom dana. Cilj je nastaviti stabilizirati stopalo i polako započeti s mobilizacijom stopala. I dalje noću nosite potpornu sandalu koja sprječava unutrašnju rotaciju stopala dok ležite na leđima ili bočno. Time se sprječava ponovno trganje ligamenata tijekom noći.

Potpora (faza III)

Faza sazrijevanja tkiva započinje oko dana 29, tako da ovisno o indikacijama možete nositi ortozu za gležanj Malleo TriStep bez stabilizacijskog remena i potporne sandale. Na taj se način poboljšava stabilnost i mobilnost, ali i koordinacija i ravnoteža. Nakon završetka ove faze možete nastaviti nositi ortozu kako ne biste ponovno ozlijedili ligamente gležnja.

Program za vježbanje Malleo Move

Program vježbanja Malleo Move posebno je razvijen kako bi potpomogao proces zacjeljivanja nakon ozljede ligamenta. Uključuje praktične vježbe koje možete bez poteškoća izvoditi kod kuće i koje su osmišljene u skladu sa svakom od tri faze zacjeljivanja. Ovisno o fazi, možete izvoditi vježbe za ravnotežu ili ciljani trening snage.

U svakom slučaju, važno je savjetovati se s liječnikom prije početka vježbanja. Pobrinite se da točno znate u kojoj se fazi zacjeljivanja trenutno nalazite, pitajte koliko možete vježbati stopalo i izvodite li prikazane vježbe pravilno.

Program vježbanja možete pronaći u odjeljku za preuzimanje, među informacijama za pacijenta.

Indikacije

  • Akutne ozljede gležnja
  • Akutni i kronični instabilitet kapsularnog ligamenta
  • Upalne bolesti gležnja
  • Degenerativno oboljenje gležnja
  • Rehabilitacija nakon kirurškog zahvata na gležnju
  • Ruptura medijalnog ligamenta