Vježbe za korisnike

Vježbe za korisnike na Youtube kanalu Ottobock Adria

Pandemija korona virusa prisilila nas je da boravimo u našim domovima značajno više nego inače. To znači promjenu brojnih navika, a jedna od njih je svakako kretanje. U normalnim okolnostima krećemo se značajno više, ponekad brojne aktivnosti i ne primjećujemo, no sada sve više shvaćamo koliko nam nedostaju uobičajena šetnja, niz kretanja koja smo radili na radnom mjestu, na putu do njega ili družeći se s prijateljima.

Vježbajte s našim ambasadorima

Kako bi vas zadržali aktivnima Ottobock je u posljednje vrijeme putem Facebook stranice plasirao niz vrijednih videa s vođenim vježbama. S obzirom na povratnu informaciju od brojnih korisnika o vrijednosti vježbi, na našem Youtube kanalu smo na jednom mjestu prikupili razne vježbe koje vam mogu koristiti.

Vježbe su podijeljene u tri cjeline – za korisnike protetičkih pomagala, za korisnike ortoza te za korisnike kolica. U većini videa vježbe pokazuju ambasadori Ottobocka. Među njima su i ambasadori iz Hrvatske Ivan Ćosić, kapetan hrvatske reprezentacije u sjedećoj odbojci, Andreja Giba, kapetanica hrvatske reprezentacije u sjedećoj odbojci i Marko Uležić, bivši viceprvak Hrvatske u bacanju koplja. Uz njih možete naći i videe paraolimpijaca iz drugih zemalja kao i nekoliko videa koji su podijelili naši korisnici širom svijeta.

Vjerujemo da će vam ovi videi biti korisni. Potičemo vas da vježbate jer fizička aktivnost doprinosi i da se mentalno osjećate bolje.

Podijelite na Youtube-u svoje dojmove nakon vježbanja. Rado ćemo pročitati vaše komentare i odgovoriti vam.


Vježbe

Vježbajte s Ottobockom

Vježba za jačanje mišića leđa

Vježba idealna za jačanje mišića leđa.

  • Lezite licem prema dolje i ispružite ruke iznad glave
  • Noge uspravite
  • Podignite ispruženu lijevu ruku i desnu nogu od tla
  • Spustite ih i isto ponovite s drugom rukom i nogom
  • Ponavljajte umjerenom brzinom, mijenjajući jednu, pa drugu stranu svakih 30 minuta

Savjet: Koristite trbušne mišiće - uvucite trbuh

Vježba za jačanje stražnjeg dijela bedra

Ova vježba je sjajan način da ojačate stražnji dio bedra.

  • Lezite na leđa sa savijenim koljenima, a stopalo držite ravno na zemlji
  • Podignite bokove kako biste oblikovali ravnu liniju od ramena do koljena i zadržite ovaj položaj četiri sekunde prije nego što se ponovno spustite
  • Vježbu ponovite svakih 30 sekundi

Savjet: Ona bedra držite paralelno jedno do drugog.

Vježba za jačanje trbušnih mišića

Jeste li spremni za malo jači tempo treninga?

  • Lezite na leđa, s podignutim nogama i u zraku, a ruke ispružite iza glave.
  • Polako podignite glavu i gornji dio tijela sve dok ruke ne usmjerite prema gore, a zatim ih polako vratite natrag
  • Ponavljajte umjerenom brzinom onoliko dugo koliko možete

Savjet: Podignite samo gornji dio tijela. Ne savijajte se u boku! Ne zaborafite normalno disati.